2015. május 2., szombat

Nanase Haruka x Reader

Nanase Haruka x Reader 1. Rész 

Rövidítések:
N-neved
Ksz-kedvenc szín
Szsz-szem szín
---------------------------------
Ez az 1. x reader-es történetem szóval gome, ha nem tetszik!
---------------------------------
 Ma kezdi (N) az Iwatobi nevű középiskolát. Ma arra ébredt, hogy a lágy szellő megsimogatta a bőrét, mely az ablakon át jött be. Lassan megdörzsölte a szemét és felkelt. Érezte, hogy most a legszívesebben visszafeküdne aludni, de nem tehette. Felállt majd a fürdő felé vette az irányt. Megmosta az arcát hideg vízzel, hogy magához térjen. Lement az ebédlőbe reggelizni. Öntött a tányérjába csokis zabpelyhet, majd kivette a hűtőből a tejet és ráöntötte. Miután megette felment a szobájába átöltözni. Felkapta magára az egyenruhát, megfésülte a haját és már rohant fogat mosni, miközben azon gondolkozott, hogy vajon milyen lesz az iskola. Miután végzet felvette a cipőjét és kinyitotta a lakás ajtót. Halkan ezt mondta: "Indulhatunk"

 Miközben bandukolt az utcán egyszer csak hátulról egy szőke fiú rohant neki
-Uá! Bocsi!
-Nem gond-Nem gond!
-Tényleg? Akkor viszlát! -intett neki egyet a szőke fiú majd tovább rohant az iskola felé

 Amikor az iskola folyosóján sétált, a lábait nézte. Akkor kapta föl a fejét amikor egy viszonylag magas, fekete hajú fiú ment el mellette.Halványan érezte (N) a tenger illatát rajta.

 Beért a terembe és látta, hogy az a fiú ül a középső padsorban aki reggel nekirohant. (N) nem volt az a stílus aki beleköt valakibe, de viszont kíváncsi az igen! Odament hozzá, a szőkeség már látta, hogy felé tart ezért megszólalt:
-Már bocsánatot kértem akkor és azt mondtad nem baj, hogy neked mentem szóval nem mondhatsz semmit!
-N-Nem azért szeretnék veled beszélni! -a fiú ekkor kérdően nézett- Csak kíváncsi voltam miért siettél annyira...
-Ja,hogy az! Azért, mert megtudtam,hogy két régi barátom a másodévesek közt van, szóval siettem, hogy mihamarabb találkozzak velük!
-Értem...
-Mi a neved?
-(N) -felelte kicsit belepírúlva-
Akkor (N)-chan! Bemutatlak majd nekik!
-Heee?! Miért?!
-Azért mert szeretném, ha kicsit felpörgetnéd a napjainkat! -(N) felhúzta a szemöldökét- Ne értsd félre! Nem olyan dolgokra gondoltam -mondta miközben a két kezét rázta maga előtt- Hanem úgy, hogy eljössz velünk szórakozni meg ilyenek!
-Á, értem..... -felelte a lány meglepődötten- Amúgy már tudod az én nevem, de én nem a tiedet....
-Bocsika! A nevem Nagisa!
-A Nagisa-kun megfelel?
-Persze! -felelte mosolyogva- Az órák után gyere a tetőre! -(N) bólintott-
 
Ez gyors barátkozás volt (N) számára. Úgy tett ahogy a fiú mondta neki: órák után a tető fele vette az irányt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése